Kommer Paris att komma i krom?

Hej!
Vi är intresserade av  lampan Paris men vill gärna ha den i krom. Kommer den att komma i krom?
Capital finns väl bara med 6 lampor i Krom?

Kommentarer

  • Hej Anna!
    Som det ser ut nu så kommer vi inte att ha Paris i krom. Vi stänger inte dörren helt men som sagt, för tillfället så blir det inte.
    Capital finns bara som 6-lågig och där har vi både mässing och krom.
    Bästa hälsningar