KIRKENES - WHITE

Har haft denna lampa några år. Den är så fin. Men jag kan inte höja och sänka den som ju ska gå. Undrar ifall ni kan säga mig vad man kan ha gjort för fel vid monteringen? Snälla skicka en e-post till svar.

Kommentarer

  • Hej Christina.
    Trevligt att du har en Kirkenes. Väldigt omtyckt och praktisk lampa.
    Det går att ställa "hårdheten" på hissen.
    Se min bild nedan.
    Hoppas att du får till det så att det fungerar fint igen.
    Hälsningar,