Julbelysning?

Hej, för ett antal år sedan köpte vi en ljusstake med två stjärnor på två metallringar i olika höjd. Den har nu gått sönder och vi vill gärna hitta en ny likadan. På etiketten under ljusstaken står Typ nr: 8350. Art nr: 8350.
Även 14 25 078 står på etiketten.
Hoppas ni kan hjälpa oss med att finna denna ljusstake.
Med vänlig hälsning
Marie

Kommentarer

  • Hej Marie.
    Aha, jag ser att ni har en Getinge. Jättefin ljusstake!
    Vi har gjort dom den lite genom åren och numera använder vi små LED-lampor som ljuskälla.
    Om du klickar här så kommer du till vår sida där du kan beställa direkt om du skulle vilja.
    Vi har bara ett fåtal kvar så vänta inte för länge.
    Ha en skön helg!
    😊
    https://www.markslojd.com/sv-se/produkter?q=getinge​​​
    Martin