Hur installerar jag Vidar spottar?

Har köpt ett sett med tre spottar å en omformare
Märke Vidar led downlight. Kan man montera med bara en spott om man byglar övriga uttag på omformaren?

Kommentarer

  • Hej Tommy.
    Det går tyvärr inte att bara köra en spot på denna driver. Den kräver minst två och om du ska använda dimmer så måste du ställ in den högre för annars går det inte att dimra helt.

    Ett tips om du bara vill använda en spot är att ta bort dekorringen på den andra spoten och lägga upp den ovanför innertaket.

    Bästa om man bara vill ha en spot är annars att skaffa "Hild" som har inbyggd driver till varje spot.

    Hoppas att du får till det på ett bra sätt.
    Bästa hälsningar,