Hur sätter man fast GARDEN24 - Postlamp i marken?

Jag har tittat på GARDEN24 - Postlamp och det framgår inte hur denna sätts fast i marken. Är det något ni kan förklara lite närmare
Anders N.

Kommentarer

  • Hej Anders!
    Kul att du är lite nyfiken på vårt senaste tillskott till Garden24-serien.
    Vi har en lös markskruv som man kan använda till just denna lampan.
    Om du klickar här så ser du hur den ser ut.
    Jag ska se till att det framgår tydligare på vår sida. Tack för tipset!
    Hör gärna av dig om du har fler frågor eller funderingar.
    Hälsningar,

    Martin