Hur byter jag ljuskälla på Love Dinner?

Hej. Jag köpte lampan Love Dinner till vårt kök och redan då vi packade upp den så satt den ena dioden väldigt snett jämfört med de andra, men alla lampor fungerade. Det var även en spricka i glaset på just denna spotlighten.

Hur byter jag ut ljuskällor i denna lampa? Jag kommer inte åt något ovanifrån, spotlightsen är in-karvade och går inte att rubba ens en millimeter. Detsamma gäller dess glas.

Kommentarer

  • Hej,

    tack för ditt mail.

    För att komma åt att byta ljuskällan så kan du ta en liten skruvmejsel eller kniv och försiktigt bända loss den inre metallringen runt glaset. Då lossnar både metallringen och glaset och du når ljuskällan.

    Ljuskällan byter du ut genom att dra ut den rakt ut, den sitter fast med små stift.

    Önskar dig en fin dag!
    Med vänliga hälsningar
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.