Höjd MERLOT - White/Brass från underkant av lampan till tak

Hej!
Vi vill beställa Merlot - White/Brass men kan inte hitta måttet för höjden från taket till underkant lampan till tak. Är det ett fast mått eller reglerbart?

Kommentarer

  • Hej Annette.
    Kul att ni är lite nyfikna på Merlot. Jättefina lampor så ett bra val!
    Om det är den hängande ni menar så kan man korta av den.
    Upphänget består av 4st rör på vardera 30cm. Går att förkorta genom att ta bort de 3 nedre rören.
    Den kan som max bli 182cm från tak till understa delen av lampan.
    Jag bifogar en liten måttskiss så ser ni hur det fungerar.
    Hälsningar,

  • Hej

    Hur får man bort rören så lampan blir kortare? Elsladden sitter ivägen. Super tacksam för hjälp! 😀

    Tilde
  • Hej Tilde.
    Först måste man lossa sladdarna i takkoppen och dra ur sladden ur så många rör som du vill ta bort. Sedan trär man tillbaka kabeln igen och ansluter den i kopplingsboxen.
    Är du det minsta osäker så ta hjälp av någon som har nödvändig kunskap.
    Hoppas att det går fint!
    Hälsningar,

    Martin