Hidden Gem

"den understa runda prisman levereras i fyra olika färger: amber, vinröd, lila och topas." Ingår alltså alla 4 färger på den understa prisman i förpackningen + en genomskinlig?

Kommentarer

  • Hej Rania.
    Du har helt rätt. Det följer med en liten ask med 4 prismor i olika färger.
    Det sitter en i klart glas förmonterad på kronan. Man har alltså 5 olika att välja mellan. Allt efter humör och årstid. 😊
    En jättefin ljuskrona så ett bra val där!

    Hälsningar,