Hidden Gem. Den är för lång, undrar hur jag ska göra för att korta kedjan så snyggt som möjligt?

Hur kortar jag  kedjan till Hidden Gem

Kommentarer

  • Hej Susanne.
    Tonys lampa Hidden Gem är verkligen jättefin. Gratulerar till den.

    Bästa sättet att korta en kedja är att använda två st lite kraftigare skruvmejslar.
    Man sticker i dem i den länk som du vill ta bort och så böjer du ut länken åt sidorna.
    På det viset är det lättare att böja tillbaka dem igen till rätt läge.
    Gör likadant på en övre länk så att du kan korta kedjan till önskvärd längd.

    Hoppas att du får till det och återigen gratulerar till ett bra köp.
    Bästa hälsningar,