Grid mässing 33 cm åter i lager?

Hej,
Jag letar efter en pendel lampa som är en Markslöjd Grid i mässing (33cm) som är slut hos alla återförsäljare. En del säger att den finns åter i december och en del säger att den inte återkommer. Kommer denna lampa tillverkas och distribueras igen? Tacksam för svar så jag inte väntar i onödan.

Kommentarer

  • Hej Christina.
    Vi har slutat att tillverka Grid 33cm i mässing men det är sant att det ska komma in några enstaka exemplar i mitten av december.
    Prova gärna att boka in ditt ex hos någon av våra återförsäljare.

    Bästa hälsningar,