Glödlampor till ljusstake VIIK art.no 700795

Var kan man beställa  glödlampor 0,98W / 25 V (helst svarta ) till ovannämnda ljusstake?

Kommentarer

  • Hej Åke.

    Vi har tyvärr inga pisellolampor kvar med just svart sockel till Viik.
    Vi har dock med både silver- eller guldfärgad sockel.

    Det finns en uppsjö med olika sorts pisellolampor och många har egna socklar.
    Det är dock lätt att byta sockel om det inte passar. Det viktiga är att Volt är samma och att du inte överskrider wattstyrkan.

    Byta sockel gör man genom att vika ut metalltrådarna och dra loss glaset från sockeln.
    Din närmaste återförsäljare hittar du här.
    Bästa hälsningar,

  • Era återförsäljare i området har inte produkten i sitt sortiment, inte heller andra butiker med liknande sortiment. Önskar kontaktuppgifter till leverantör som har produkten och som kan leverera per post!
    M v h
    Å A
  • Hej igen Åke.
    Detta är en lite äldre produkt så det är svårt att veta vilka butiker som kan ha kvar.
    Kanske lättare att prova hos någon av våra e-butiker?
    Du hittar dem här.
    Bästa hälsningar,