Glas till pir

Hej!
Vår älskade lampa Pir har gått sönder.
Kan man köpa nytt glas?
Mvh Nina K.

Kommentarer

  • Hejsan Nina.
    Attans då! Nå, det är sånt som händer.
    En sån tur att vi har extraglas då!

    Du kan beställa det på samma ställe där du köpte lampan.
    Artikelnummer är: 106549.

    Bästa hälsningar,

  • Å vad bra! Stort tack för hjälpen!
    Dock köpte vi vår lampa på Gekås i Ullared. Vet du vart jag kan beställa glaset på nätet? Pris?
    Tack!
  • Aha, ok du hittar våra E-handlare om du klickar här.

    Annars kan du leta efter butik här.
    Hoppas att det går bra!
    Hälsningar,

  • Stort tack för snabb hjälp!
  • Hi!

    The glass of my Pir-light unfotunately broke down. I have bought it from Finnish e-shop (verkkokauppa.com). I don't see that they are selling just the glass, do you know where I could order (e-shop) that glass? If it's possible to order that from swedish e-shop, I would do that as well.

    Kind regards,
    Hanna K.
  • Hi Hanna.
    I think you can send a e-mail message to Verkkokauppa and order a glass. Should be ok to do so.
    Best regards,

  • Hej igen!
    Jag lyckas inte hitta någon butik i närheten av Åtvidaberg eller Linköping där jag kan beställa glaset. Kan man beställa det direkt från er? Alternativt om ni vet någon butik som kan ta hem det?

    Mvh Nina
  • Hej Nina,

    Tack för ditt meddelande.
    Vi har inte detta reservglas upplagt på vår hemsida, men Ternstedt Invent i Åtvidaberg borde kunna hjälpa dig med din beställning.

    Hör av dig igen om du inte skulle lyckas med din beställning så ska vi se hur vi kan hjälpa dig.

    Ha en fortsatt trevlig dag!