Garden24 - Dimmer till 3 av 6 lampor i en seriekopplad kedja?

Jag har seriekopplat 3st spotlights (3w) följt utav 3st pollare (3w) i vår trädgård. Jag tycker att pollarna lyser lite väl starkt och bländar förbipasserande. Är det möjligt att koppla en dimmer mellan den tredje spotlighten och den första pollaren för att endast dimra ner pollarna? (Jag använder Garden24 systemet)

Kommentarer

  • Hej Viktor.

    Kul fråga!
    Det är inga problem att koppla på en dimmer före pollarna. Dimmern kommer att styra allt som kommer efter den men inget som är före i slingan.
    Hoppas att du får till det!
    Hälsningar,