Vägglampor till stenmur

Hej, vi tittar vägglampor till vår stenmur som vi bygger och undrar hur man seriekopplar vägglampan i ert garden 24 system? Hur ser kabeln ut som är fäst i lampan, har den en hane/hona som spoten har?
Vi tänkte oss ca 10 lampor. Kopplingen ska ju kunna gå igenom muren och gå längs baksidan.
Tacksam för snabbt svar!
Med vänlig hälsning, Helena

Kommentarer

  • Hej Helena!
    Från allra första början så var vägglampan försedd med en in- och en utgående sladd precis som alla andra Garden24.
    Det blev dock inte så snyggt på mur eller staket att ha en massa sladd så vi tog bort den utgående.
    Detta löser man lätt med en sk "y-koppling". Klicka här så ser du vilken jag menar.

    Ha en skön helg!
    Hälsningar,
    Martin /Markslöjd.