Garden 24

Hej!
Jag har tänkt att köpa pollare och spotlights i ert Garden 24 program. Men svårt att veta om man behöver t e x 6 eller 9 watt, koatar ju en hel del sammanlagt så man vill ju att det fungerar bra.
Man vet ju heller inte spridningen av ljuskällan. Vi har intill uteplatsen en stor berghäll som också då behörer belysas med bred ljusspridning från förmodligen spotlights. Har ni någon video så man kan ser ljusspridningen i mörker.  Även om vi bor långt från Kinna så undrar jag om ni har visning på plats i Kinna.

Kommentarer

  • Hejsan Rolf.
    Kul att du tittar på vårt Garden 24 system. Jag kan verkligen rekommendera det.
    Jag hade absolut satsat på 9W spot i ditt fall.
    Om du skulle uppleva att det blir för mycket ljus så finns det dimmer till systemet men jag tror att du kommer att bli nöjd.
    Kika in till ditt närmaste Bauhausvaruhus så har de Garden24 i sin utställning.

    Det smidiga med detta systemet är att man kan köpa till och koppla på allt eftersom man behöver.
    Jag testar alltid med en spot först för att se hur resultatet blir.

    Hoppas du kommer att bli nöjd.
    Bästa hälsningar,

  • Jag har varit på Bauhaus både i Upplands Väsby och Barkarby Järfälla men ingen av ställena har detta.
    Kollade nu med Bauhaus det finns endast i Bromma i Stockholmstrakten.
  • Ok, det måste jag kolla vad det beror på.
    Såvitt jag vet ska det finnas hos samtliga varuhus.
    Återkommer i ärendet.
    Hälsningar,