FREDRIKSHAMN GOLV 1L - finns ytterligare prod.info?

Hur högt upp sitter strömbrytaren?
Går det att ha 10W ledlampa E27 normalform?
Räknas högsta höjden till "övre kurvan", alltså inräknas inte kupan, som hänger ned?

Kommentarer

  • Hejsan Britta.
    Strömbrytaren på Fredrikshamn sitter 92cm från golvet.

    10W LED blir rätt så starkt ljus men ändå inte lika varmt som en 40W glödlampa så det ska inte vara några problem.
    Det är värmen, storleken eller sockeln som avgör vilken ljuskälla som går att använda.

    Vi har mätt höjden på högsta punkten vid "normalt användande" dvs ungefär så som på bilden.
    Om jag ställer armen helt rakt upp och vinklar lamphuvudet uppåt så kan vi nå 175cm men det blir inte så användbart eller snyggt.
    Hoppas du kommer att trivas med din nya golvlampa!
    Bästa hälsningar,