Fråga om en julljusstake

Hej Köpte för rätt många år sedan 4 st julljusstakar Svaneholm röda 5-armade Tyvärr har en av dom ramlat i golvet och gått sönder. Har sökt på nätet men nu finns det tydligen bara 7-armade. Har ni någon aning om var man skulle kunna hitta en 5-armad?

Kommentarer

  • Hej Monica.
    De femlågiga kallade vi för Rydboholm. Se bilden. Visst är det denna du har?
    Inte så längesedan de utgick så det kan gå att få tag i. Kolla att beställa hos din närmaste butik.
    Bästa hälsningar,

  • Hej och tack, men det är inte den. Min heter Svaneholm och är säkert 15 år gammal så chansen är inte så stor att hitta någon begagnad heller. Trodde kanske att ni kunde tipsa om något forum där era "gamlingar" kan finnas.

    Med vänlig hälsning
    Monica Olsson
  • Hej igen Monica.
    Ok, jag förstår.
    Jag kan nog bara tipsa om Blocket, Tradera samt Köp- och säljgrupper på Facebook när det är såpass gamla artiklar.
    Hoppas att du hittar den du söker till slut.
    Bästa hälsningar,