Har ni extra lampor till Glimma adventsljusstake?

Hej! Jag hittar inte extra lampor i någon butik till Glimma adventsljusstake. Det är de pyttesmå som man skruvar i. Jag har sett att ni använder dem i era nya adventsljusstakar också.
Jag bor i Vetlanda och har kollat runt men ingen har. Kan man beställa från er? Med vänlig hälsning, Pethra

Kommentarer

  • Hej Pethra,

    tack för ditt meddelande.

    Den ljusstake du nämner verkar inte vara vår produkt och därför har inte vi
    några uppgifter om den. Alla våra reservlampor hittar du här.

    I och med att vi inte har någon direktförsäljning, hänvisar vi dig till någon av våra återförsäljare om du skulle hitta rätt ljuskälla bland våra reservlampor. Våra återförsäljare kan du söka på här.

    Ha en fortsatt fin vinter!