Expand

Hej! Hur sätter man fast Expand i väggen? Vi tänkte ha 5 eller 6 sektioner, sitter varje sektion fast, och hur?

Kommentarer

  • Hej Cecilia.
    Kul att ni kikar på vår Expand. Kanonfin serie!
    Man skruvar fast ett litet fäste i väggen eller taket och fäster skenan i det. Jag bifogar en monteringsanvisning så ser ni lite lättare.
    Hälsningar,

  • Tack för snabbt svar! Nu blev det tydligt hur fastsättningen görs - ser smidigt ut! Blir absolut en sådan här serie ovanför vårt stora fönster!
  • Härligt att höra!
    Lycka till.
    😊