Expand koppla ihop max?

Hej! Vi vill ha 4*70+ 2*50 expand o taket. Finns någon gräns på hur långt de går att koppla ihop? Vi har redan startkitet så vet att 4 st går 😀

Kommentarer

  • Hej My.
    Kul att ni är lite nyfikna på vår Expand. Ett kanonbra system så ett bra val där!
    Man kan koppla ihop 10st 70cm som max utan konstigheter.
    Om du klickar här
    så har vi en liten informationsbroschyr som kanske kan inspirera lite.
    Hör gärna av dig om ni har frågor eller funderingar om Expand.
    Hälsningar,

  • Super! Tack så mycket.
  • Hej!

    Är det 10 stycken 70 cm som är max att sätta ihop ( totalt 20 lampor då eftersom det är två lampor i varje armatur. Tänker jag rätt då? 😀
  • Hej igen.
    Japp, du har så rätt så!
    20 lampor på en sträcka av 7 meter.
    😊
    Hälsningar,