Expand - Cylinder - White?

Hej Jag söker en spot-skena med tre spotlights på som ska installeras i vårt kök över diskbänken. Jag har tittat på Expand - Cylinder - 70 cm - White. Kan man köpa till en spot och istallera på denna skena så att det blir tre? Om inte finns det andra alternativ?
Åsa

Kommentarer

  • Hej Åsa.
    Kul att du är lite nyfiken på våra lampor.
    En fråga; har du tänkt att ha spotarna i taket? Tänk i såfall att det kan bli lite jobbigt att man skuggar det man håller på o jobbar med.
    Har ni överskåp ovanför diskbänk så är det jättebra att sätta ljuslister under skåpet som lyser nedåt. Titta på vår lösning som vi kallar Combine.

    Expand är med fasta spotar. Man kan alltså inte sätta dit en till på en 70-skena.
    Har man platsen och vill ha tätare mellan spotarna så kan man använda två st 50cm skenor istället. Blir iofs 4 spotar men tätare i mellan.

    Hör gärna av dig om du har fler frågor eller funderingar.
    Hälsningar,

    Martin