Exit Lightchain Extra, 160 led, 16 m

Vi köpte denna 2019 vid jultid hos ICA Maxi.När det gäller wattstyrkan är den angiven till 2,4W. Är det wattstyrkan per ledlampa?

Kommentarer

  • Hej Ulf,

    Jättebra fråga 😀 Men 2,4W är totalen för den slingan du har.

    Ha en underbar dag 😀

    /Johan
  • Hur lång brinntid räknas lamporna på Exit ljusnät (artikelnr 704783) ha?
  • Hej Mia.
    Åh, det är jättesvårt att säga men dioder brukar ha väldigt lång livslängd. De brukar överleva sladdar och transformator då de är mer utsatta för fysiskt slitage.
    Hälsningar,