Exit Kluster Extra 300LED 3m

Hej!
Köpt denna på ICA samt Exit Connecting Cable 5m. Trodde de hörde ihop? Vad behöver jag mer för att koppla in den? Måste ju ha en kontakt? Förklara gärna denna konstruktion!

Kommentarer

  • Hej Elisabeth.
    Exit är ett slingsystem som bara säljs hos ICA.
    Det är utbyggbart och man köper de delar som man behöver.
    Steg 1 är en transformator som omvandlar strömmen till lågvolt.
    Behöver man en förlängningssladd från transformatorn till dit där slingan ska vara så tar man det.
    Sedan kommer slingan eller nätet eller vad man nu vill ha. Vill man ha en slinga till eller ett nät till så kopplar man bara på det. Transformatorn orkar att driva flera slingor.

    Transformatorn är dessutom utrustad med en dubbel timer så att man inte behöver tänka på att tända o släcka.
    Hoppas att du är med på vad jag menar.
    Ha en skön helg!
    Hälsningar,