Var kan jag köpa en transformator till Zeus?

Var kan jag köpa en driver ( transformator) till
Zeus 3x1

Kommentarer

  • Hej Christer,

    tack för ditt meddelande.

    Transformatorn till denna armatur har inget eget artikelnummer och därmed går den inte att beställa som en enskild produkt..

    I och med att en transformator till Zeus har två års garanti är det bra om du börjar med att kollar upp om det finns garanti kvar på den. Gäller garantin fortfarande, ber vi dig reklamera delen hos den återförsäljare som har sålt produkten till dig. Detta kräver förstås ett medhavt kvitto.

    Ha en trevlig dag!