Dimmer till infälld tak spotlights

Hej,

vi köpte 9 st Hermes spotlights (artikel nr 106223) för infällning i taket i vårt nya kök. Elektrikerna har problem att hitta en dimmer som fungerar. Vad rekommenderar ni?

Mvh
/Anders

Kommentarer

  • Hej Anders.

    Den dimmer vi brukar rekommendera är en transistordimmer från Schneider Electric. Modellen finner ni HÄR.
    Finns givetvis andra modeller av Triac dimmers men denna brukar fungera bra.

    Bästa hälsningar,

  • Tack för snabbt svar! El-killarna löste det med en tryckknappsdimmer.
    Mvh
    Anders

  • Gott att höra.
    Hoppas ni blir nöjda.
    Hälsningar,