Vilken dimmer ska jag välja till Hera downlight?

Hej
Jag vill dimmra en Hermes downlight art nr 106222, Vilken sorts dos-dimmer (puck), måste jag ha.?

Kommentarer

  • Hej Anders,

    tack för ditt meddelande.

    Det var roligt att höra att du har valt en av våra downlights till ditt hem.

    När det gäller val av dimmer till denna downlight, rekommenderar vi att du väljer en vriddimmer som klarar elektronisk transformator.

    Lycka till med installationen av din produkt!