Dimmer funktion på Key?

Hej, ska köpa https://markslojd.com/sv-se/produkter/p/106421/key-ceiling?q=key&return=/sv-se/produkter och vill bara säkerställa att man kan dimra denna lampa.

Kommentarer

  • Hej Åse!
    Kul att du kikar på vår Key. En mycket populär serie så ett bra val där!

    Till Key ingår det inte några ljuskällor och de är de som avgör om lampan är dimbar eller inte.
    Skaffar du dimbara LED-lampor till Key så är det inga som helst problem.

    Bästa hälsningar och lycka till med din nya lampa!