Dimbar taklampa?

Hejsan
Är KLINT - Black/Antique 3L dimbar?

Med vänlig hälsning

Anita S.

Kommentarer

  • Hej Anita.
    Jajjamen, det är inga problem.
    Om du skaffar LED-lampor så se bara till att de är dimbara.
    På Klint sitter det vanliga E14-lamphållare så det är ljuskällorna som avgör om det går att använda dimmer eller inte.
    Hälsningar,

    Martin
  • Två små plastskruvar som håller fast sladden i rätt höjd varav en är trasig. Kan du skicka en ny?

    Med vänlig hälsning
    Anita
    Anita Söderberg
  • Hej igen.
    Jag har ställt frågan om vi har några sådana delar till Klint. Lampan monteras inte i Sverige så därför måste vi kolla först om vi har något som passar.
    Återkommer så snart jag fått svar.
    Hälsningar,

    Martin
  • Hejsan.
    Vi löser ett par skruvar till dig.
    Kommer ett litet paket /kuvert om ett par dagar.
    Hälsningar,

    Martin