Decklight Trädgård. Ändrade kopplingar?

Hej
Söker decklights med artikelnr 104720 då dom nya inte är kompatibla med det äldre systemet.
Mvh Henrik

Kommentarer

  • Hej Henrik.

    Det stämmer att vi varit tvungna att byta kopplingar på Trädgård. Sådant som händer ibland när regler och bestämmelser ändras.

    Vi har tagit fram ett par adapterkablar som avhjälper problemet. Du hittar dem om du klickar här.

    Ha en skön helg!
    Hälsningar,
    Martin /Markslöjd.
  • Hej Martin.

    Jag köpte ert art 104720 för 6-8 år sedan. De har funkat fint fram till nu. Då ett par armaturer gick sönder. Jag köpte då samma artikelnummer och döm av min förvåning när de inte passade! Skall man verkligen behöva köpa separata adaptrar?

    MVH
    Niklas
  • Hej Niklas.
    Tyvärr, när myndigheterna ändrar regelverk så är det bara att lyda.
    Vi har dock, som jag nämner ovan, tagit fram ett par enkla adapterkablar som gör att man kan ha kvar sina äldre spotar ihop med nya. Klicka gärna på länken i tidigare inlägg så ser du vad jag menar.
    Hälsningar,

Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.