Decklight Trall

Jag har försökt att beställa en treväggskoppling till er ljusslinga med artikelnr 107246 och 107245. Finns det i ert sortiment? Finns det någon övergångskoppling/omvandlare så att man kan koppla samman slingorna?

Kommentarer

  • Hej Petter.
    Trall är en decklight som bara finns hos Bauhaus. Det finns endast ett sk start- och ett extraset.
    Dessvärre finns inga andra tillbehör till just Trall. Du kan koppla på max 15 spotar. Alltså, ett startset och två st extraset.
    Varje spot har en in- och en utgående kabel.
    I startsetet ingår 1 trafo, 1x 5m förlängningskabel, 1 sensor och 5 decklights.
    Hoppas att du får ihop det!
    Hälsningar,