Chrissline/Exit för julgran?

Försöker reda ut skillnaderna mellan Exit och Chrissline. Den förstnämnda finns i lokala butiken medan Chrissline på webben.

I alla fall, funderar på Chrissline som julgransbelysning, är detta något som ni skulle rekommendera, eller är den för "grov" och kanske tung för sådan typ av innomhusbruk?

Kommentarer

  • Hej Marcus,

    Stort tack för att du hör av dig. Förstår att det kan vara svårt med skillnaden. Men EXIT är en system som är vi tagit fram speciellt för ICA och finns endast därför genom ICA:s kanaler. Medans Chrissline är vårt egna system och därför finns hos oss och våra återförsäljare.

    Chrissline är framtaget för utomhusbruk och jag har det själv hemma och skulle säga att det kommer bli för tungt för en innegran. Det är ett väldigt robust system.

    Rekomenderar istället: https://markslojd.com/sv-se/produkter/p/702964/albus-christmas-light-20?q=julgran&return=/sv-se/produkter

    Ha en underbar dag 😀

    /Johan