Chrissline Istapp - Varmvit - Start

Hej,  tänkte köpa Chrissline Istapp - Varmvit - Start på members och frågan är, dom går ju att koppla ihop men måste man köpa med startkabel eller finns det utan? går det att byta lampor? dom är 2m och jag behöver 6m så då behövs det ju 3 förpackningar. dom är rätt dyra så jag undrar hur kvaliten är. Mvh Calle

Kommentarer

  • Hej Calle.

    Ett klart bra erbjudande de har nu.
    Chrissline är vår i särklass bästa slinga.
    Just den du tittar på har jag själv hemma och har haft i snart 5 år. Jag har 7st ihopkopplade i rad.
    Du börjar med en Start och köper sedan till Extra.
    Extraslingorna är utan startsladd och därmed ytterligare lite billigare.

    Ett bra köp!
    Ha en trevlig helg,

  • ok, jag såg inte det utan beställde 3 st med startsladd, får väl ha i reserv eller så kanske jag köper fler som jag kan ha på andra ställen. Tror det var ett bra pris ändå. Mvh Calle

    Chrissline Istapp - Varmvit - Start

    399 kr
    1 197 kr
    Fakturaavgift
    29 kr
    Fri frakt
    0 kr
    Kampanjkod 20Mujh
    -239 kr
    Summa
    987 kr
    Varav moms
    197 kr

  • Hej igen.
    Bara att gratulera.
    Bra priser och riktigt bra slingor.
    Bästa hälsningar,

  • Hej, vill komplettera med fler slingor men mitt artikel nr på dom jag köpte föra året är 703170. hittar inte det hos någon som säljer dom, vilken slinga skall jag köpa som motsvarar min slinga.
    Mvh Calle
  • Hej Carl-Erik.
    Vi har bytt kartonger på Chrissline till i år och då varit tvingade att byta artikelnummer.
    Den som du ska kika på heter numera 704809 warm. Om du klickar här så ser du på vår sida hur det ser ut.
    Bästa hälsningar,
    Martin