Går det att direktkoppla vägglampor?

Hei,

Kan man få CARRIE Wall 1L Black (Item No 106587) i en utgave som kobles på strøm rett i vegg (bak lampen), dvs. uten kabel/ledning til stikkontakt (without cable /wall plug)?

Mvh
Camilla

Kommentarer

  • Hej Camilla.
    Det finns ganska mycket plats så det går att lösa. Man får klippa av inkommande kabel och lägga dit en stängd kopplingsplint med inbyggd dragavlastare.
    Det arbetet måste utföras av någon som har nödvändig kunskap.
    Bifogar bild på två olika kopplingsplintar som man kan använda.
    Bästa hälsningar

  • Hei,

    Mange takk for raskt svar! Flott at det går å løse; da skal vi få vår elektriker til å fikse det. Vi skal ha fire stykker av denne; har du en fin pris å tilby?

    Mvh
    Camilla

  • Hej igen.
    Tyvärr har vi ingen direktförsäljning.
    Du kan hitta närmaste butik på vår sajt eller be din elektriker att han beställer.
    Bästa hälsningar
  • Ok - jeg forstår! Takk likevel.

    mvh
    Camilla

  • Hei,
    Jeg fikk god hjelp ovenfor og har nå samme spørsmål vedr. CIRO Wall 1L Black/Brass; finnes den i en variant som kobles på strøm rett i vegg (bak lampen), dvs. uten kabel/ledning til stikkontakt (without cable /wall plug)? Eller vil det være mulig å få en elektriker til å gjøre om på dette?

    På forhånd takk for svar!
    mvh
    Camilla Skøie Mørkve
  • Hej Camilla.
    Jag måste kolla och återkomma till dig angående just Ciro men jag kan inte se att det skulle vara några problem med direktkoppling.
    Bästa hälsningar,

  • Hei Martin,

    Fikk du sjekket dette, ref. meldinger over?

    Takk og mvh
    Camilla

  • Hej Camilla.
    Jo, det finns plats för en kopplingsbox i väggplattan.
    Jag fick precis svar från en av våra tekniker.
    Lycka till.
    Hälsningar,