Hur byter jag lampa i Louise plafond?

Kommentarer

  • Hej Therese.
    Man vrider glaset en liten bit motsols.
    Det kan kärva lite beroende på hur länge den suttit uppe så ta det försiktigt och försök att "lirka" loss det.
    Lycka till!
    Bästa hälsningar,
  • Hej Håkan,

    tack för ditt meddelande.

    Det går inte att byta ljuskälla på denna armatur med fast led ljuskällor.

    Däremot är det 5 års garanti på ljuskällan så om du har garantitid kvar på den hänvisar jag dig till den återförsäljare som har sålt dig lampan för reklamation av den. De hjälper dig sedan med en reklamation till oss.

    Ha en fin dag!