Byske Plafond

Hur skall plafonden monteras (https://retail.markslojd.com/Hem/Produkt/104884/BYSKE-Plafond-3L-Svart-Frostad.aspx), i vilken ordning skruvas den upp?
Den här manualen (https://retail.markslojd.com/ProductFiles/104884/104884_manual.pdf) lyckas vi inte med.
Glasskivan som är det sista, den är ju liksom fast i plafond-ramen!??
Thomas E.

Kommentarer

  • Hej Thomas.
    Hm, glaset är det sista som ska på så att säga. Det ligger utanför skärmens "piggar".
    Jag bifogar några bilder så hoppas jag att du är med på hur jag menar.
    Hälsningar,

    Martin
  • Hej, ja det ser lätt ut. Jag tror att det är någon som pressat in glaset fel. Det är liksom innanför de 3 piggarna och jag kan inte flytta glaset.skall det vara utanför eller innanför piggarna?
    går det att se på min bild?

    //T

    Thomas E.
  • Läste din text bättre nu... då är det alltså så att någon fixat så glaset är innanför piggarna hos mig. Det gör det svårt.

    Ska se om jag kan bända upp och få ut glaset igen

    Thomas E.
  • Ah, ja då förstår jag.
    Hoppas det går fint!
    😊
    Martin