Går Buddy vägglampa att vrida?

Hej? Jag undrar om BUDDY Vägglampa går att vrida i stålarmen eller om den är låst i ett och samma läge?

Kommentarer

  • Hej Sofia.
    Kul att du är lite nyfiken på Buddy. Lampan har blivit väldigt poppis så ett bra val där!
    Den är vridbar i sidled vilket är väldigt praktiskt.
    Stål har vi för närvarande på lager men den svarta är det dessvärre lång väntetid på som det ser ut idag.
    Hör gärna av dig om du har fler frågor eller funderingar.
    😊
    Hälsningar,