Vad är det för mått på den lilla bordslampan Göteborg längst ned på foten?

Bredd och djup anges till 17 vardera. Jag undrar vilken diameter lampan har längst ned på foten? Jag vill nämligen ställa den i en fönstersmyg.
Per S.

Kommentarer

  • Hej Per.
    Kul att du är nyfiken på vår fina Göteborg. Jag har den själv hemma och den är en favorit!
    Foten är endast 7,5cm i botten så jag hoppas att det kommer att fungera för dig.
    Hälsningar,

    Martin