Beställning av grenkontakt 704815

Jag har inte fått någon best. bekräftelse.
Mvh Tommy Lundberg

Kommentarer

  • Hej Tommy,

    Väldigt mystiskt, det står mycket riktigt att vi fått ett error när den skulle skickas. Ordern är mottagen och om du vill så skickar jag att urklipp på hela din order till din mail så att du har det.

    Beklagar det inträffade!

    /Johan
  • Web order: WEB-6413.
    Jag har lagt en beställning på denna produkt och fått ett ordererkännande.
    OBS: Kolla så att det inte blir 2 st beställningar/ordrar.
    Mvh Tommy Lundberg
  • Hej,

    Toppen! Den ena, den lagd den 20e är makulerad så nu ligger endast den som inkom idag för utleverans 😀

    /Johan