Hur får jag bort limrester på min lampa?

Hej!
Jag har fått lampan Buffy Led Wall 2L 105624 installerad.
På spegelplåten satt en etikett. Den kvarlämnade fula limrester. Gick inte att ta bort med nagellacksremover (som normalt brukar funka). Har ni något bättre förslag?
Hälsningar
Ninnie

Kommentarer

  • Skrev på chatten att det tyvärr inte hjälpte. Verkar som om limmet förenat sig med plåten.
    Hoppas att ni hittar något som kan hjälpa då jag ogärna lämnar tillbaka lampan som sitter på plats.
    Tack på förhand!
    Ninnie
  • Hej Ninnie,

    Så tråkigt att höra att det inte hjälpte med T-sprit, det är alternativet som brukar ge bra effekt. Vi har tyvärr inget annat förslag på lösning.

    Jag beklagar men i det här fallet får du reklamera produkten så du får dina pengar tillbaka. Vi har nämligen ingen ersättningsprodukt att skicka dig då den utgått ur vårt sortiment.

    Önskar dig en fortsatt fin dag.