Är mitt trädgårdssystem kompatibelt?

hejsan                                                                                                                             jag skulle förlänga mitt gamla ljussystem (altan) men upptäckte att ni har ett helt nytt system min fråga är måste jag byta ut alltihop eller finns det gamla transformatorer för uppgradering? vart får jag tag på dom?

Kommentarer

  • Hej Roger.
    Det beror helt och hållet på vilket system du har. Genom åren har det funnits, och finns, ett flertal olika modeller. Allt från 230V till 12 och 24V.

    Kan du ta en bild på någon etikett eller om du kan se något artikelnummer så ska vi se om jag kan ha lite svar på dina frågor.

    Bästa hälsningar,