Är Exit kompatibel med Chrisslines förlängninssladd

Hej, vi har köpt slingor på Ica Maxi (Exit ) . De hade slut på förlängningssladddelen. Kan vi köpa en  Chrissline istället, är de kompatibla? Eller har ni någon annan som funkar? Vi  ska ha slingan utomhus.

Kommentarer

  • Hej Leif.
    Näpp, Chrissline är ett 230V system så där passar inga kopplingar eller annat.
    Om du klickar här så kommer du till våra Smart-slingor. De är kompatibla med Exit.
    Hälsningar,