Lampor till adventsljusstake ”Steninge”?

Jag önskar köpa reservlampor till Steninge ljusstake, art nr 8337,940 med 9 lampor
Det sitter 9 lampor i nu med art nr 8722,000
Finns det att köpa via er?

Britt-Marie A.

Kommentarer

  • Hej Britt-Marie.
    Men vad trevligt att du har en Steninge. Jättefin ljusstake!!
    Vi har efter många år äntligen fått fram ett antal reservlampor som passar.
    Om du klickar här så kan du beställa direkt på vår sida om du skulle vilja.
    Hälsningar,

    Martin
  • Hej!
    Jag behöver reservlampor 8724,000, 0,8w/12V/ES till Kvibille Christmas Collection.
    Finns de att köpa hos er?
    Hälsningar
    Morris

  • Hej Morris.
    Japp, om du klickar här så hamnar du på rätt lampa.
    Hälsningar,

    Martin
  • Jag har två Adventsljusstakar som jag behöver nya lampir till.se bilder nedan. Kan ni skicka mig 2x7 nya lampor enligt bilderna och kan jag få dem levererade till min brevlåda?

    Ulla Schiller
  • Hej Ulla.
    Om du klickar här så hamnar du på rätt lampa och kan beställa den direkt hos oss. Lamporna är på 34V och 3W samt har en E10-sockel. De brukar också kallas för Romance.
    Det ligger 3 lampor på ett sk "blisterkort". Beställer du 1st så får du alltså 3 lampor.
    Hälsningar,

    Martin
  • Hur kan jag få tag på lampor till adventsljusstaken Tor?

    Lena Johansson
  • Hej Lena.

    Den här är lite svår till ljusstaken Tor. Vi får inte tag i 6V lampor längre och har inte lyckats på flera år.
    Vi har testat med en LED-lampa som vi har och det fungerar men det lyser svagare. Man får byta samtliga lampor för annars ser det inte bra ut.
    Klicka här så hamnar du på vår hemsida och kan beställa direkt.
    Hälsningar,
    Martin
  • Hej. Jag beböver glödlampa till Steninge, mod 8337,940.
    Glödlampan är art.nr 8722,000. 1 W 12 V - E5.
    Jag har av misstag blivit 'pålurad' E6.
    Var i Göteborg kan jag köpa E5?

    Mvh  Ulrik
    Ulrik Orstadius
  • Hej Ulrik !

    Du finner dessa på vår hemsida HÄR

    Lite svårt att säga direkt vart du kan finna dem i Götet.
    Bauhaus bör ha dessa.
    Mvh
    Nicklas