Adapter

Har en väldigt fin ljusstake märkt 084 med 33 ljus av M Jönsson . Har tyvärr tappat bort adaptern så jag undrar om det går att beställa en ny?

Kommentarer

  • Hej Sture,

    tack för ditt meddelande.

    Vilken gammal goding du har hemma! 😊

    Dessvärre har den och dess reservdelar utgått ur vårt sortiment för många år sedan.

    Det enda jag kan råda dig att göra är att ta med dig ljusstaken till en butik, t ex Kjell & Co, som säljer universala adaptrar för att se om de kan hjälpa dig.

    Ha en trevlig dag!