Wi-fi

Hej jag bor på Bergnäset Trygghetsboende. Jag undrar varför vi inte får koden för wi-fi som finns att tillgå i samlingslokalen?

Kommentarer

  • Hej Lennart.

    WiFi anslutningen som finns i samlingslokalen är till för att vår personal ska kunna utföra aktiviteter på Trygghetsboendet.

    I och med detta och i och med att våra hyresgäster har eget internet i sina lägenheter, så delas lösenordet för WiFi i samlingslokalen inte ut.

    Många hälsningar från oss på Lulebo
  • Lösenord till WiFi?
    Kompanivägen
    Mvh AnnaLena
  • Hej AnnaLena

    För tillgång av internet i Lulebos lägenheter behövs inget lösenord.
    Om du önskar trådlöst behöver du skaffa en egen router.
    Läs mer från vår hemsida här hur det fungerar: Internet i din lägenhet

    Många hälsningar från oss på Lulebo.
    Ulrika Kundmottagare