Hittar inte Webfelan på Mina sidor?

Hittar inte var jag kan se status på en felanmälan, samt så kan jag inte se var HLUn ligger. (Dvs poängen)

Kommentarer

  • Hej Wilma!

    Webbfelan är inte i drift för närvarande. Vi ska ha genomgång av funktioner med mera. I nuläget kan vi dock inte svara på när den åter är i drift. Därför behöver du tyvärr ringa felanmälan på tel. 0920-23 67 40 för att få reda på status för din felanmälan.

    Saldo HLU
    När det gäller saldot för HLU är det en av de saker som tyvärr inte visas på Mina sidor. Arbetet med att lösa detta och för att alla funktioner snart ska vara i gång pågår för fullt. Vi är lika frustrerade som många av våra hyresgäster och vi ber tusen gånger om ursäkt för de besvär detta medför för er!

    Hälsningar Lulebo
    Lulebo