Webbplatsen

Lulebos webbplats är virrig, svårnavigerad och klent uppdaterad. Finns någon uppryckning planerad?
John

Kommentarer

  • Hej,

    Tack för dina synpunkter på vår hemsida. Om du har möjlighet att vara lite mer specifik så tittar vi väldigt gärna på vilka förbättringar vi kan göra.
    Vad är det som du upplever som virrigt och svårnavigerat?
    Tanken med nuvarande innehållsstruktur/navigering är att spegla hyresgästens processer (från kö till kontrakt samt under hela perioden man hyr och bor hos Lulebo).
    Vad är det som är klent uppdaterat?
    Vilket innehåll/vilka uppdateringar saknar du?
    Hör gärna av dig igen om detta!

    Många hälsningar från oss på Lulebo.
    Ulrika Kundmottagare