WebbFelan?

Jag kan inte komma åt webbFelan hur jag än gör. Mitt kylskåp håller på att gå sönder så önskar ha kontakt med någon som arbetar inom felanmälan.

Kommentarer

  • Hej Anette.

    Vi har haft en uppdatering av vår hemsida och funktionen att kunna göra en felanmälan på lulebo.se är inte påslagen ännu.
    Man arbetar med att få igång detta inom kort.

    Just nu behöver du göra felanmälan via telefon. Du når dem på telefonnummer 0920-23 67 40, vardagar kl. 7:00-16:00.

    Många hälsningar från oss på Lulebo