Webbfelan?

Hur gör jag för att hitta Webbfelan? Loggat in på Mina Sidor och lyckas hitta webbfelan, men efter det lyckas jag inte hitta hur jag utför webbfelan.

Kommentarer

  • Hej Viktor

    När du loggar in på "Mina sidor " på www.lulebo.se under kontrakt kan du klicka på "skapa felanmälan"

    Hälsningar från oss på Lulebo.
    Ulrika Kundmottagare
  • Hej Viktor.

    För att göra en felanmälan via Mina Sidor så väljer du "Kontrakt" och sedan "Skapa felanmälan".

    Många hälsningar från oss på Lulebo