Visning?

Hej.
Om man blir erbjuden visning men inte kan delta fysiskt kan man fortfarande tacka ja till lägenheten? Eller om en familjemedlem eventuellt kan delta istället för en?
Lania

Kommentarer

  • Hej Lania.

    Om man inte själv kan delta på visning, så går det bra att skicka någon annan. Man kan även begära bilder eller filmer från avflyttande hyresgäst för att få en uppfattning om hur lägenheten ser ut.

    Har du fler frågor, vänligen kontakta vår Lägenhetsförmedling på telefonnummer 0920-23 67 20, mellan kl. 9:00-12:00. Det går också bra att kontakta dem via e-post lagenhetsformedling@lulebo.se

    Många hälsningar från oss på Lulebo
    Sandra