Visning som intresseanmälning?

Om man har anmält max antal intresseanmälningar och blir erbjuden visning på t.ex. 8e plats, räknas den lägenheten man blivit erbjuden visning på fortfarande som en intresseanmälan eller kan man söka nya lägenheter då?

Kommentarer

  • Hej Edvin!

    Ja, har du fått ett erbjudande om visning på plats 1 till 8 räknas det som en intresseanmälan.

    Läs mer om intresseanmälningar på vår webbplats, klicka här.

    Hälsningar
    Lulebo